Har du problem med inloggningen?

Har du en Appleprodukt och har problem med inloggningen?

Ändra. Öppna webbläsaren Safari och rensa historik och webbplatsdata.

Ändra. Öppna webbläsaren Safari och rensa historik och webbplatsdata.

Foto:

PITEÅ2018-01-16 10:41

Som flera redan märkt så finns det problem i webbläsaren Safari och att du som PT-abonnent kan ha svårt att logga in.

Detta beror på att Apple gjort en uppdatering i Safari och IOS 11 vilket ställer till det för. Våra tekniker jobbar med problemet och en lösning kommer inom kort.

Innan dess kan du som användare  rensa historiken i webbläsaren. I en iphone görs detta genom att öppna inställningarna, gå till Safari och där "Rensa historik och webbplatsdata".

Se även till att "Blockera alla cookies" inte är vald.

Behöver du hjälp? Kontakta vår kundtjänst..

Så jobbar vi med nyheter  Läs mer här!
Läs mer om