– Vi konstaterar att införande av bandet blev lyckat. Vi har haft mycket folk på området varje dag, säger Tommy Abrahamsson, avgående vd för Nolia AB.
Fram till lördag hade 85 236 personer besökt mässan, men arrangören har haft problem med räkningen.
– Vi har inte kunnat räkna dag tre och fyra så vi ska byta till ett annat system. När vi summerar tror jag att vi kommer att landa på mer än 100 000 besök, säger Abrahamsson,
Han menar att trenden har vänt vad gäller besöken.
En koll hos utställarna visar också att de är nöjda, de har gjort goda affärer.
Mattias och Roland Ekerlin som driver Arkivexperten har sålt kassaskåp, nyckelgömmor och kodade nyckelskåp.
– Vi har säkert sålt 500–600 nyckelgömmor, säger Roland Ekerlin.
Annica Nyberg som har handelsträdgård är glad över att hon inte blåste bort på lördagen. Grannens blomställningar rasade men hon klarade vinden.
– Mässan har varit trevlig och jag har sålt bra, säger hon.
Jana och Andrej Stiftar från Älvsbyn har sålt fönster och dörrpartier i plast i Skoogs arena.
– Vi har haft mycket folk i montern och lämnat mycket offerter. Vi har också sålt direkt. Det här var en bättre mässa jämfört med 2016, säger hon.
Andreas Baudin har Nordpool i Piteå. I hans monter fanns under veckan också leverantören Janne Bergström från Svenska bad AB.
– Vi har sålt 107 spa för drygt sex miljoner kronor, redovisar han.