En dubbel iphone med ost.
Så skulle det lite skämtsamt kunna beskrivas, teleföretagets nya satsning.
- Visst kan man skoja lite, men vår ambition är betydligt seriösare än så, säger en av ägarna Svante Blomquist.
Enligt Blomquist ska den nya drive in-butiken fylla flera syften, hela tiden med service och kunder i fokus.
- Vi vill kunna erbjuda våra kunder snabbare betjäning helt enkelt. Står du där som nummer fem i kön för att eventuellt få lämna en mobil på service, är ju drive in-luckan den enkla lösningen, säger han.
Risken att kunderna inne i butiken sätts på undantag, ser han som minimal.
- Nejdå, tvärtom. De kan kanske fundera kring ett mobilköp utan stress även om expediten smiter iväg för att ta emot ett snabbt ärende i luckan, säger Svante Blomquist.
Handikappvänligt
Han ser ytterligare en fördel med att erbjuda drive in-service.
- Det finns många handikappade som jag är övertygad kommer att nyttja den här servicen med direktkontakt, säger han.
Enligt uppgift är Telemäklarna först i landet med drive in-betjäning.