Företagare tacksam för viktig hjälp

Ömsom vin, ömsom vatten. Det har inte alltid varit så roligt för Johan Sandlund på Camp Polcirkeln att ha kontakt med Telias support om sina problem med tankstationen. Tills i påsk. ”De har varit helt enastående!”

Nöjd. Johan Sandlund på Camp Polcirkeln prisar ­Telia för deras fina support ­under påskhelgen. (Arkivbild)

Nöjd. Johan Sandlund på Camp Polcirkeln prisar ­Telia för deras fina support ­under påskhelgen. (Arkivbild)

Foto:

ARJEPLOG2016-03-29 15:09

Visst har han varit arg. Både en och två gånger. Och frustrerad över det faktum att det inte har blivit någon bättring med problemen med kortläsaren på tankstationen, trots flertalet felanmälningar åt höger och vänster. Men så inför påsken hände något riktigt fantastiskt:

– Dels kom det upp några tekniker som reparerade en av masterna som finns här uppe, och programmerade om de andra två. Dels fick jag några telefonnummer där jag kunde få Teliasupport direkt av några killar i Luleå om det skulle bli några problem, och inte behöva gå genom växeln, säger Johan Sandlund.

Så kompåsken, och enligt Sandlund har pumpen gått het hela veckan.

– Utan problem! Jag har inte hunnit kolla hur många kubik jag sålt, men tankbilen har varit upp hit tre vändor och fyllt på mina cisterner, så det borde ha blivit en hel del.

Johan Sandlund är tacksam för den hjälp han fått av Telia.

– De till och med ringde mig några gånger under helgen för att kolla så att allt var okej. Lysande!

Så jobbar vi med nyheter  Läs mer här!
Läs mer om