Vad har hänt på apoteket I Älvsbyn?? Varför slutar alla? Jag saknar er Älvsbybor som jobbat där, det var så personligt med er. Och Shiraz, var är du nu? Nu är det bara ny personal hela tiden. Förr var det en glad stämning när man kom in som kund, nu är det stramt och tråkig. Förut behövde man knappt vänta på att bli betjänad, nu tar det fruktansvärt lång tid och jag upplever att jag som kund blir ifrågasatt ibland. Det kostar ingenting att lyssna på kunden och vara trevlig ...
Förundrad
SVAR DIREKT
Tack för att du delar med dig av dina upplevelser om vårt apotek i Älvsbyn. Vår ambition är att du som kund alltid ska känna dig välkommen, sedd och hörd och såklart få den allra bästa servicen. Vi jobbar ständigt med att förbättra oss och tar till oss av dina ord. Under december har vi haft en ovanligt hög belastning eftersom det är stor smittspridning i samhället – det drabbar både våra kunder och oss på apoteket. Som apotek på en mindre ort har vi inte alltid möjlighet att ha samma medarbetare på plats då vi samarbetar med våra apotek inom hela regionen. Hoppas vi får se dig hos oss snart igen och att vi då får möjlighet att ge dig den upplevelse som vi eftersträvar.
Sofia Stenberg
Apotekschef